“Fryser du? Så unødvendig.”

Det er vårt statement og også budskapet i annonsekampanjene som vi kjører både nasjonalt og internasjonalt for å bygge varemerket Woolpower. Annonsene vises i aviser og magasiner innenfor sport/friluftsliv, jakt, fiske, barn, jobb og livsstil.

Annonsekampanjen under byggingen av varemerket Woolpower ble tildelt en svært prestisjetung, internasjonal pris. Annonsene for Woolpower ble utnevnt i konkurranse med over 5500 annonser fra 45 land til én av ti finalister i EPICA, i Fashion-kategorien “Clothing and Fabrics”. EPICA utnevner hvert år “Europe’s Best Advertising” og juryen består av Europas ledende reklame- og markedsmagasiner.

Annonsekampanjen resulterte også i at Woolpower ble utnevnt til “Årets Marknadsförare i Sverige 2008” og “Årets Marknadsförare i Jämtland Härjedalen 2007”!

Annonsekampanjen for Woolpower er et resultat av samarbeidet mellom Woolpower, reklamebyrået McBride og fotograf Jörgen Reimer.

8annonser